Ahad, 14 Oktober 2012

Mengenai Saya

Detik-detik Kehidupan saya……


Gambar diambil semasa saya menamatkan pengajian di 
Tadika Bor Ai.


Keluarga saya.


SJK ( C ) Sawit ~~~ Kelas 2U
Saya menjadi guru kelas mereka. Happy + ing


SMKKS ~~~ Tingkatan 4
Manalah saya? dapat tak anda cari saya? (^_^)


SMKKS ~~~ Rumah Syahbandar
Saya amat suka bersukan untuk mencergaskan badan saya. 


Sesi penggambaran untuk semua warga sekolah bagi tahun 2004.


Kelas ini Kelas 6B dan saya guru Bahasa Melayu mereka.
Ini merupakan kali pertama saya mengajar murid-murid tahun 6 yang 
menduduki peperiksaan UPSR.


Gambar ini diambil pada tahun 2004. Masa itu saya kelihatan lebih kurus dan muda. Lebih tampan kan? hahahaha


Saya bergambar dengan seorang guru perempuan yang mengajar di sekolah saya.


Kami menjamu selera bersama-sama semasa menyertai program Pendidikan Luar.


Pendidikan Luar.
Pada Malam Kebudayaan, kami telah mempersembahkan lakonan yang agak menarik iaitu “Putera Pulau Sibu”.


Saya berwatak sebagai seorang putera Pulau Sibu yang ingin menawan hati seorang puteri yang cantik.


Yeah, kumpulan kami menang.


Kami mengambil kesempatan untuk bergambar bersama-sama semasa menghadiri kursus.


Pendidikan Luar.
Pengalaman yang memang tidak dapat dilupakan.

6 ulasan:

  1. Tanpa Nama11:20:00 PTG

    你的中学班级照好像有我的大学学弟,是吗?

    BalasPadam
  2. 请问你是哪位?因为显示匿名,所以我不知道你是谁。那你指的学弟叫什么名?

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama12:21:00 PG

    哈!我是健平。

    BalasPadam
  4. 哈哈哈,原来是你。我懂你讲谁了,是黄俊雄。

    BalasPadam
  5. Cikgu yang berpengalaman.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih.Sebenarnya,sayalah guru yang baru belajar,kalau salah tolong tunjukkan.^^

      Padam